Marka Liu Jo to jedna z marek odzieżowych, które dostępne są w portfolio grupy modowej GPoland. W ramach współpracy z tą marką możemy między innymi skorzystać z opcji utworzenia butiku tej marki w modelu franczyzowym. Zanim jednak się na to zdecydujemy, warto lepiej poznać firmę Liu Jo i zrozumieć jej charakterystykę. Obecnie marka dostępna jest na trzech kontynentach i w ponad 50 krajach, co świadczy o jej popularności i pożądaniu przez świadomych klientów na całym świecie.

Włoska marka Liu Jo powstała w 1995 roku, gdy bracia Marco i Vannis Marchi pokazali światu swoją pierwszą kolekcję o nazwie Liu Jo oraz Liu Jeans. Na początku oferta marki była dość uboga, ale przez ponad 25 lat ewoluowała do tego stopnia, że w tym momencie znajdziemy w niej wszystko, czego potrzebujemy w naszej codziennej garderobie. Na polskim rynku otworzenie butiku marki dostępne jest w formie franczyzowej w ramach współpracy z grupą GPoland. Na świecie jest już ponad 490 sklepów tej marki, a jej produkty dostępne są w blisko sześciu tysiącach sklepów odzieżowych.

Co znajdziemy w ofercie marki Liu Jo?

Przede wszystkim powinniśmy zwrócić uwagę na szerokość oferty marki Liu Jo. Obecnie jej produkty skierowane są do trzech głównych grup odbiorców, czyli do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Na półkach w sklepach Liu Jo znajdziemy zarówno odzież codzienną, odzież elegancką na specjalne okazje oraz prestiżowe dodatki i obuwie. Dzięki temu z powodzeniem stworzymy efektowną garderobę, która spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek i klientów na całym świecie. Oryginalny styl i włoski szyk to cechy charakterystyczne dla każdej kolekcji sygnowanej marką Liu Jo.

Jeżeli marka jest dla Was interesująca i szukacie pomysłu na sprawdzony biznes, to ciekawą opcją może być model franczyzowy w ramach współpracy z grupą modową GPoland. Marka Liu Jo wchodzi w portoflio brandów, które grupa reprezentuje na polskim rynku i pośredniczy oraz wspiera w otwarciu tego popularnego butiku. Odzież Liu Jo doskonale sprawdza się na co dzień, dzięki czemu zaufani klienci powracają do niej co sezon. To aspekt, który znacznie ułatwia start takiego biznesu i zwiększa szansę na jego powodzenie na polskim rynku.