Świat medialny rządzi się swoimi prawami – nie liczą się tak naprawdę zabiegi jakie są wykonywane w celu osiągnięcia jakiejś poprzeczki, liczy się tylko i wyłącznie fakt końcowy czyli sprzedanie osoby lub produktu ponieważ tylko to przyniesie dostateczny zysk, na który właśnie media liczą. Przede wszystkim największym zyskiem dla 3 mediów i poszczególnych stacji telewizyjnych są oczywiście reklamy o czym już wspominaliśmy. Zwykła reklama jednak w dzisiejszych czasach może nie wystarczająco przykuwać wzrok dlatego trzeba wymyślać nowe rozwiązania. Jednym z nich na pewno będzie wykorzystywanie wizerunków sławnych osób w reklamach właśnie. Trzeba jednak zachować tutaj ostrożność ponieważ jedne osoby działają na ludzi przyciągająco, inne wręcz odwrotnie. Dlatego przed takimi zabiegami osoby odpowiedzialne za wykonanie reklamy i wszelkie sprawy organizacyjne przeprowadzają wśród społeczności ankiety mające wyłonić najbardziej lubianą sławę, której mogliby zaproponować wystąpienie w reklamie – oczywiście za odpowiednie wynagrodzenie.