Kilka lat temu dosyć konkretnie zaczęły rozwijać się spotkania z prasą i mediami, które oficjalnie nazywane są konferencjami medialnymi. Są one zwoływane zarówno przez zwykłe, pojedyncze osoby jak również przez drużyny piłkarskie, rząd, polityków czy sławnych ludzi. Zazwyczaj taka konferencja ma na celu zdementowanie jakichś informacji, wygłoszenie konkretnych wiadomości czy przedstawienie nowego zjawiska czy produktu pojawiającego się dopiero co na rynku. Oczywiście takie konferencje medialne zazwyczaj mają kilka ukrytych celów i to nie ma się co oszukiwać bo niestety tak jest. Takie wydarzenie jest przecież idealnym pretekstem również do reklamy – możemy bowiem zauważyć, że podczas wszystkich konferencji za osobami wypowiadającymi się zazwyczaj powieszone są banery sponsorów, nazwy firm czy chociażby same loga. Widz oglądając taką konferencję tak naprawdę nie skupia się dokładnie na tym co ma usłyszeć ale na tym co widzi – bodźce wzrokowe oddziałują zdecydowanie mocniej a cel reklamowy zostaje osiągnięty.
About The Author
Related Posts
Ostatnie wpisy
- Najlepsze praktyki w tworzeniu layoutu strony internetowej: Kompletny przewodnik dla projektantów
- Odkryj tajemnice Tatr i rozwiąż zagadkę imbirowego kotka z Matfel.pl
- Tuleja Ceramiczna: Wytrzymałość i Izolacja w Ekstremalnych Warunkach
- Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci w wieku 7 lat: Przewodnik dla rodziców
- Czy warto korzystać z programów lojalnościowych w marketingu online?
- Jakie są najważniejsze trendy w tworzeniu treści wideo online?
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na TikToku?
- Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu aplikacji mobilnych?
- Dlaczego warto rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie marketingu online?
- Dlaczego powinniśmy szanować prawa autorskie w internecie?
Media i internet
- Najlepsze praktyki w tworzeniu layoutu strony internetowej: Kompletny przewodnik dla projektantów
- Jak korzystać z programów lojalnościowych do zwiększenia wartości transakcji?
- Jak zbudować lojalność klientów dzięki marketingowi w mediach społecznościowych?
- Czy warto korzystać z reklam mobilnych w mediach społecznościowych?
- Dlaczego warto inwestować w reklamy programatyczne w sektorze B2B?
- Jak skutecznie pozycjonować swój sklep?
- Jak maszyny i algorytmy wpływają na nasze decyzje zakupowe online?
Archiwa
- sierpień 2024
- kwiecień 2024
- luty 2024
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- czerwiec 2021
- marzec 2021
- październik 2020
- maj 2020
- styczeń 2020
- listopad 2019
- listopad 2017
- październik 2017
- wrzesień 2017
- sierpień 2017
- marzec 2017
- luty 2017
- czerwiec 2014
- maj 2014
- kwiecień 2014
- marzec 2014
- luty 2014
- styczeń 2014
Kategorie
Do przeczytania
- Jakie są najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce?Jakie są najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce? Polska, podobnie jak reszta świata, przeżywa prawdziwe szaleństwo na punkcie serwisów społecznościowych. Osoby w …
- Wpływ deepfake na prywatność użytkowników w internecieWpływ deepfake na prywatność użytkowników w internecie Deepfake, czyli technologia tworzenia fałszywych, ale niezwykle realistycznych wizerunków i nagrań, ma ogromny wpływ …
- Wpływ sztucznej inteligencji na tworzenie treści w mediach społecznościowychWpływ sztucznej inteligencji na tworzenie treści w mediach społecznościowych W dzisiejszych czasach media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w naszym życiu. Są …
- W jaki sposób wpływają media społecznościowe na relacje międzyludzkie?W jaki sposób media społecznościowe wpływają na relacje międzyludzkie? W dzisiejszych czasach media społecznościowe są wszędzie – w telefonach, tabletach, komputerach. …
- Wpływ inteligencji sztucznej na przyszłość mediów i internetuWpływ inteligencji sztucznej na przyszłość mediów i internetu W dzisiejszych czasach coraz więcej mówi się o inteligencji sztucznej (ang. artificial intelligence, …
- Jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu kampanii Google AdWords?Jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu kampanii Google AdWords? Artykuł przygotowany przez doświadczonego specjalistę ds. marketingu internetowego. Wprowadzenie: Google AdWords to …
- Dlaczego warto prowadzić bloga dla swojej marki?Dlaczego warto prowadzić bloga dla swojej marki? Dla wielu przedsiębiorców, prowadzenie bloga może wydawać się niepotrzebnym dodatkiem do marketingowej strategii. Jednak, …