Kilka lat temu dosyć konkretnie zaczęły rozwijać się spotkania z prasą i mediami, które oficjalnie nazywane są konferencjami medialnymi. Są one zwoływane zarówno przez zwykłe, pojedyncze osoby jak również przez drużyny piłkarskie, rząd, polityków czy sławnych ludzi. Zazwyczaj taka konferencja ma na celu zdementowanie jakichś informacji, wygłoszenie konkretnych wiadomości czy przedstawienie nowego zjawiska czy produktu pojawiającego się dopiero co na rynku. Oczywiście takie konferencje medialne zazwyczaj mają kilka ukrytych celów i to nie ma się co oszukiwać bo niestety tak jest. Takie wydarzenie jest przecież idealnym pretekstem również do reklamy – możemy bowiem zauważyć, że podczas wszystkich konferencji za osobami wypowiadającymi się zazwyczaj powieszone są banery sponsorów, nazwy firm czy chociażby same loga. Widz oglądając taką konferencję tak naprawdę nie skupia się dokładnie na tym co ma usłyszeć ale na tym co widzi – bodźce wzrokowe oddziałują zdecydowanie mocniej a cel reklamowy zostaje osiągnięty.
O autorze
Podobne wpisy
Ostatnie wpisy
- Najlepsze praktyki w tworzeniu layoutu strony internetowej: Kompletny przewodnik dla projektantów
- Odkryj tajemnice Tatr i rozwiąż zagadkę imbirowego kotka z Matfel.pl
- Tuleja Ceramiczna: Wytrzymałość i Izolacja w Ekstremalnych Warunkach
- Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci w wieku 7 lat: Przewodnik dla rodziców
- Czy warto korzystać z programów lojalnościowych w marketingu online?
- Jakie są najważniejsze trendy w tworzeniu treści wideo online?
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na TikToku?
- Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu aplikacji mobilnych?
- Dlaczego warto rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie marketingu online?
- Dlaczego powinniśmy szanować prawa autorskie w internecie?
Media i internet
- Dlaczego warto dbać o wizerunek w mediach społecznościowych jako specjalista ds
- Czy warto korzystać z programów lojalnościowych w marketingu online?
- Pozycjonowanie stron Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych
- Czy warto korzystać z reklam powiązanych z treścią w mediach społecznościowych?
- Jakie są największe zagrożenia mediów społecznościowych dla młodzieży?
- Jak wykorzystać programy lojalnościowe do zwiększenia sprzedaży online?
- Jak efektywnie korzystać z analizy danych w marketingu internetowym?
Archiwa
- sierpień 2024
- kwiecień 2024
- luty 2024
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- czerwiec 2021
- marzec 2021
- październik 2020
- maj 2020
- styczeń 2020
- listopad 2019
- listopad 2017
- październik 2017
- wrzesień 2017
- sierpień 2017
- marzec 2017
- luty 2017
- czerwiec 2014
- maj 2014
- kwiecień 2014
- marzec 2014
- luty 2014
- styczeń 2014
Kategorie
Do przeczytania
- Dlaczego warto tworzyć interaktywną zawartość online?Dlaczego warto tworzyć interaktywną zawartość online? Interaktywna zawartość online coraz bardziej wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych użytkowników internetu. Przechodząc do sedna, czym …
- Jak wykorzystać kampanie remarketingowe do zwiększenia sprzedaży online?Jak wykorzystać kampanie remarketingowe do zwiększenia sprzedaży online? W dzisiejszych czasach skuteczne narzędzia marketingowe stają się niezbędnym elementem działalności online. Jednym …
- Jakie są najważniejsze czynniki sukcesu w branży streamingowej muzyki?Jakie są najważniejsze czynniki sukcesu w branży streamingowej muzyki? W ostatnich latach streaming stał się dominującym sposobem konsumpcji muzyki, a branża …
- Czy warto korzystać z reklamy native w mediach społecznościowych?Czy warto korzystać z reklamy native w mediach społecznościowych? Reklama native w mediach społecznościowych stała się coraz popularniejszym narzędziem marketingowym w …
- Dlaczego e-sporty stają się popularne w mediach?Dlaczego e-sporty stają się popularne w mediach? E-sporty, czyli elektroniczne sporty, szturmem zdobywają coraz większą popularność w mediach na całym świecie. …
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na LinkedIn?Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na LinkedIn? LinkedIn to popularna platforma społecznościowa skoncentrowana na relacjach biznesowych i rozwoju zawodowym. Jest …
- Dlaczego warto inwestować w reklamy programatyczne?Dlaczego warto inwestować w reklamy programatyczne? Reklamy programatyczne to obecnie jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, które mogą przynieść duże korzyści dla …