Kilka lat temu dosyć konkretnie zaczęły rozwijać się spotkania z prasą i mediami, które oficjalnie nazywane są konferencjami medialnymi. Są one zwoływane zarówno przez zwykłe, pojedyncze osoby jak również przez drużyny piłkarskie, rząd, polityków czy sławnych ludzi. Zazwyczaj taka konferencja ma na celu zdementowanie jakichś informacji, wygłoszenie konkretnych wiadomości czy przedstawienie nowego zjawiska czy produktu pojawiającego się dopiero co na rynku. Oczywiście takie konferencje medialne zazwyczaj mają kilka ukrytych celów i to nie ma się co oszukiwać bo niestety tak jest. Takie wydarzenie jest przecież idealnym pretekstem również do reklamy – możemy bowiem zauważyć, że podczas wszystkich konferencji za osobami wypowiadającymi się zazwyczaj powieszone są banery sponsorów, nazwy firm czy chociażby same loga. Widz oglądając taką konferencję tak naprawdę nie skupia się dokładnie na tym co ma usłyszeć ale na tym co widzi – bodźce wzrokowe oddziałują zdecydowanie mocniej a cel reklamowy zostaje osiągnięty.
O autorze
Podobne wpisy
Ostatnie wpisy
- Czy warto korzystać z programów lojalnościowych w marketingu online?
- Jakie są najważniejsze trendy w tworzeniu treści wideo online?
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na TikToku?
- Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu aplikacji mobilnych?
- Dlaczego warto rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie marketingu online?
- Dlaczego powinniśmy szanować prawa autorskie w internecie?
- Jak efektywnie wykorzystać analizę danych w celach personalizacji produktów?
- Jak zbudować zaufanie klientów poprzez online reputation management?
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na Pinterest?
- Jakie są najnowsze trendy w mediach społecznościowych?
Media i internet
- Dlaczego każda firma powinna inwestować w marketing internetowy?
- Jak tworzyć angażujące treści w mediach społecznościowych?
- Plotki
- Dlaczego warto inwestować w kampanie reklamowe na LinkedIn?
- Czy warto korzystać z automatyzacji marketingowej?
- Jak wykorzystać storytelling w marketingu cyfrowym?
- Jak efektywnie wykorzystać storytelling w reklamach online?
Archiwa
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- czerwiec 2021
- marzec 2021
- październik 2020
- maj 2020
- styczeń 2020
- listopad 2019
- listopad 2017
- październik 2017
- wrzesień 2017
- sierpień 2017
- marzec 2017
- luty 2017
- czerwiec 2014
- maj 2014
- kwiecień 2014
- marzec 2014
- luty 2014
- styczeń 2014
Kategorie
Do przeczytania
- Jakie są najważniejsze cechy skutecznego e-mail marketingu?Jakie są najważniejsze cechy skutecznego e-mail marketingu? E-mail marketing jest jednym z najpopularniejszych narzędzi w dzisiejszych czasach, gdy chodzi o promocję …
- Jak rozpoznawać i unikać pułapek phishingowych online?Jak rozpoznawać i unikać pułapek phishingowych online? Internet jest niezgłębioną przestrzenią, w której możemy znaleźć wiele cennych informacji i skorzystać z …
- Jakie są najważniejsze cechy skutecznego landing page?Jakie są najważniejsze cechy skutecznego landing page? Landing page, czyli strona docelowa, jest kluczowym elementem w kampaniach marketingowych mających na celu …
- Jak efektywnie korzystać z e-mail marketingu?Jak efektywnie korzystać z e-mail marketingu? E-mail marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które przedsiębiorcy mogą wykorzystać do promocji swojego biznesu. …
- Czy warto korzystać z reklamy native w mediach społecznościowych?Czy warto korzystać z reklamy native w mediach społecznościowych? Reklama native w mediach społecznościowych stała się coraz popularniejszym narzędziem marketingowym w …
- Czy warto korzystać z reklam geolokalizacyjnych w mediach społecznościowych?Czy warto korzystać z reklam geolokalizacyjnych w mediach społecznościowych? Reklamy geolokalizacyjne to jedno z najnowocześniejszych narzędzi marketingowych dostępnych dziś dla firm. …
- Wpływ deep learningu na interakcje społeczne w mediachWpływ deep learningu na interakcje społeczne w mediach Artykuł ten przedstawia wpływ deep learningu, jednej z najbardziej obiecujących dziedzin sztucznej inteligencji, …